WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH
w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych im. Bronisława Zamojdzina w Karolewie

Praca biurowa. Zalety i wady pracy w administracji

Dyrektor Zespołu Szkół Agro-Ekonomicznych im. Bronisława Zamojdzina w Karolewie ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. administracyjno-finansowych
w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych im. Bronisława Zamojdzina w Karolewie.

  1. Stanowisko pracy: 

Stanowisko urzędnicze ds. administracyjno-finansowych – od września 2025 r. 5/8 etatu

  1. Wymagania niezbędne od kandydata/kandydatki:
  • podstawowa znajomość zagadnień z zakresu kontroli wydatków, zamówień publicznych,
  • obsługa poczty elektronicznej,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • współpraca z pracownikami szkoły,  organem prowadzącym szkołę, uczniami, rodzicami, 
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • doświadczenie w pracy biurowej,
  • niekaralność,
  • obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135)),
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  • nie był/była karany/karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nie był/była karany/karana za przestępstwa na tle seksualnym.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • kreatywność,       
  • profesjonalna obsługa klienta,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • komunikatywność,
  • empatia,
  • samodzielność, dokładność i odpowiedzialność,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi,
  • radzenie sobie w pracy pod presją czasu i odporność na stres,
  • inicjatywa i zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków.
     
  1. Do obowiązków kandydata/kandydatki na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
  • prowadzenie dokumentacji zgodnie z zajmowanym stanowiskiem,
  • obsługa poczty elektronicznej,
  • przechowywanie i zabezpieczanie pieczątek,
  • prowadzenie księgi inwentarzowej,
  • przeprowadzanie procedur o udzielanie zamówień publicznych,
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • odpowiedzialność za przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji,
  • przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych,
  • dbałość o estetykę i porządek,
  • przyjmowanie, weryfikowanie, opisywanie faktur,       
  • udział w procesie tworzenia planów budżetowych,
  • udział w planowaniu inwestycji, remontów,
  • analiza różnorodnych danych finansowych,
  • tworzenie umów,
  • przygotowywanie różnego rodzaju sprawozdań,
  • analiza kart drogowych, rozliczanie zużytego paliwa,
  • udział w przygotowaniu i realizacji inwentaryzacji majątku szkolnego,
  • prowadzenie ZFŚS, obsługa pożyczek mieszkaniowych pracowników,
  • współpraca ze związkami zawodowymi,
  • rozliczanie wpływów za posiłki i zakwaterowanie w internacie,
  • prowadzenie kasy,
  • współpraca z Radą Rodziców,
  • przygotowanie przelewów bankowych,
  • przydziały odzieży roboczej, ekwiwalenty za pranie odzieży,
  • udział w tworzeniu planów urlopowych,
  • tworzenie deklaracji podatkowych związanych z posiadaną ziemią,
  • przygotowywanie wniosków na dopłaty paliwowe,
  • tworzenie harmonogramów pracy dla pracowników administracji i obsługi,
  • wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez Dyrekcję szkoły.
     
  1. Wymagane dokumenty:
  • Curriculum Vitae,
  • list motywacyjny,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności,
  • kserokopie świadectw pracy, w przypadku trwającego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia,
  • inne   dokumenty potwierdzające przebieg zatrudnienia,
  • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz
    za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
  • oświadczenie kandydata o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie
    z ustawą o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781).

Uwaga: Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.

  1. Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4a ustawy
     o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135):

1.  Miejsce wykonywania pracy –  Zespół Szkół Agro-Ekonomicznych im. Bronisława Zamojdzina
w Karolewie,

2.  Praca przy komputerze powyżej 4 godzin,

3.  Częste kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym oraz z pracownikami,

4.               Umiejętności interpersonalne, komunikatywność, kultura osobista,

5.               Odporność na stres, rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność i umiejętności organizacyjne,

6.               Wyposażenie stanowiska pracy w urządzenia biurowe w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku,

7.               Wynagrodzenie ustalane indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji wybranego kandydata, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i Regulaminem wynagradzania obowiązującym
w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych im. Bronisława Zamojdzina w Karolewie.

Informacje wynikające z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych
 z dnia 21.11.2008 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135).

Wskaźnik   zatrudnienia         osób   niepełnosprawnych w   placówce,  w   rozumieniu     przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu 2025 r. kształtował się na poziomie poniżej 6%.

 Informacje dotyczące zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikające z art. 13a ust. 2 ustawy
 o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135):

Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13a ust. 2, powinni złożyć, wraz
z dokumentami aplikacyjnymi, kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

  1. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Zespołu Szkół Agro-Ekonomicznych im. Bronisława Zamojdzina w Karolewie w zamkniętej kopercie lub przesłać pocztą w terminie do dnia
15 lipca 2025 r. do godz. 15.00  z adnotacją na kopercie „Nabór na stanowisko urzędnicze  w Zespole Szkół Agro-Ekonomicznych im. Bronisława Zamojdzina w Karolewie (decyduje data wpływu).

WAŻNE

UWAGA: Dokumenty, które kandydat powinien złożyć muszą być kompletne i bezwzględnie własnoręcznie przez niego podpisane. Nie podpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty
i utratę szansy na przejście do drugiego, decydującego, etapu konkursu. 

Uwaga:

Ogłoszenie o naborze zostało umieszczone na stronie internetowej https://zsae-karolewo.pl oraz na tablicy ogłoszeń Zespołu Szkół Agro-Ekonomicznych im. Bronisława Zamojdzina w Karolewie.

Informacja o wynikach naboru również będzie zamieszczona na stronie internetowej
 https://zsae-karolewo.pl oraz na tablicy ogłoszeń Zespołu Szkół Agro-Ekonomicznych im. Bronisława Zamojdzina w Karolewie.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.